onsdag 12. juni 2013

Tornerose

I går var jeg i operaen og så ballett. Veldig flott! Er så lenge siden sist, så det var ekstra stas.

Jeg elsker ballett, men sitter jo der og drømmer meg bort og ønsker det var meg. Liiitt urealistisk, men, det er jo lov å drømme. Jeg danset ballett langt tilbake, og syns det var utrolig gøy. Men så trodde jeg gresset var grønnere på andre siden, og prøvde ut alt som var av aktiviteter en periode. Og når jeg da plutselig fant ut jeg ville danse igjen, så var det litt sent. Mye var glemt og jeg måtte nesten starte fra begynnelsen igjen.


Men, tilbake til i går. Vi var og så på Tornerose, tre timer med dansing! Musikken er nydelig, og danserene er fjærlette. Særlig mennene ga meg hakeslepp, de ser jo ut som de svever over gulvet og er vektløse. Og det var noen enkeltnummer som var helt utrolige!

Jeg elsker teater, opera og ballett. Og tror nok kanskje ballett er det flotteste jeg ser på en scene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar