søndag 1. mai 2011

Søndag og 1. mai



Nå er det virkelig ikke lenge til sommer!! Det føles jo allerede som sommer, men jeg sitter nesten fortsatt og venter litt på snø. Det har jo snødd 17. mai tidligere år. Måtte bare legge inn et sommerlig bilde, og da ble det et fra Hong Kong, hvor jeg var for nøyaktig to år tilbake. Så fikk jeg mimret litt også.





I dag skal jeg gjøre ingenting. Som i virkelig ingenting altså. Jeg var jo på sykehuset her før påske og da prøvde de å lære meg å slappe av og hvile, for det er veldig viktig for at jeg skal klare å komme meg gjennom dagene. Jeg er flink til å gjøre ingenting egentlig, men når jeg først skal gjøre noe så gjør jeg gjerne for mye. Så når jeg skal ut og gå turer med Ibsen nå, så får jeg maks lov til å gå i 20 minutter et par ganger i uka, og en tur på maks 1 time en gang i uka. Det høres sikkert veldig lite ut, men jeg blir faktisk skikkelig sliten. Men jeg merker det ikke før jeg kommer hjem, så derfor må jeg begrense meg før jeg merker jeg blir sliten. Og siden vi var i frognerparken og lekte og gikk tur i går, så er det slappe av dag i dag.


God søndag! Og hurra for mai og vår!

1 kommentar: