lørdag 28. mai 2011

Blogg fra sykehussengen

Bloggingen fra min side har det blitt dårlig med for tiden. Jeg har rett og slett ikke hatt overskudd til å gjøre noe som helst de siste mnd, det gjelder også blogging. Men på torsdag så ble jeg lagt inn igjen her på Diakonhjemmet sykehus for et rehabiliteringsopphold, og her har jeg ihvertfall mye tid, så det bør også kunne bli tid til litt blogging. Men... hvor mye interessant har man å blogge om når man er inne på sykehus? Jeg skal heller se om jeg kan fortelle litt hva som har skjedd de mnd jeg ikke har fått blogget tror jeg... om ikke det plutselig skulle dukke opp noen sensasjonelle hendelser mens jeg er her inne.

Det er ihvertfall ikke synd på meg, sånn som mange tenker om de som er på sykehus. Jeg har valgt dette helt frivillig, og gjør det for å lære mer om hvordan jeg kan leve med mine sykdommer, hvordan takle hverdagen, og hvordan få et så godt liv som mulig på tross av at jeg har bekhterev og fibromyalgi.

Jeg blir tatt utrolig godt vare på her på Diakonhjemmet, masse hyggelige sykepleiere og leger og andre fagpersoner som er her for å hjelpe meg. Og ikke minst, maten er faktisk veldig god!

Nok sykdom for i dag :P Ha en strålende helg :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar