mandag 30. mai 2011

Internett på sykehus

ække mye å skryte av altså... men for all del, takk for at vi får internett her... har en skjerm hver ved sengen... Men, det er mer til irritasjon enn glede. Ihvertfall for min del. Minner meg bare om internetten som jeg ikke får ta del i. For jeg kommer meg ikke inn på hotmailen og får sjekket mail, ikke får jeg kommentert statuser på facebook heller... og å skrive langt på nett er ganske slitsomt i og med at det ikke er noe tastatur, men en trykkskjerm. Og jeg skal jo ikke bare leke på nettet heller, jeg har jo viktigere ting å gjøre! Bryllupsplanlegging!! Er jo nesten bare 2 mnd igjen til bryllupet nå, og her ligger jeg på sykehuset og later meg.

Heldigvis har jeg verdens snilleste Kristian som dro på Elkjøp og skaffet meg mobilt bredbånd, så nå kan jeg surfe, og leke, og skrive og planlegge alt jeg orker mens jeg er innlagt er på sykehuset!! :D Hurramegrundt!

Apropos bryllup, vi bestilte sjakett til Kristian for ca. en mnd siden. Skreddersydd fra Kina. Det kostet hele 1700kr inklusive frakt, og vi fikk det levert på døra etter 3 uker. Og det så kjempeflott ut!! :D Så vil absolutt anbefale Taylor4less til andre som trenger dress eller andre skreddersydde herreklær

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar