onsdag 9. februar 2011

3 bryllup


Mandag startet TV3s nye serie, 3 bryllup. Jeg hadde bestemt meg for å følge med på denne for å kanskje få litt tips til hva som er lurt, og hva som kanskje ikke er så lurt. Og det er jo absolutt noe å få med seg nettopp på grunn av dette. Men jeg skjønner virkelig ikke at så mange ønsker være med på det programmet. Bryllupsdagen er DERES dag, da ville ikke jeg hatt masse kameraer og ukjente folk der. I tillegg så får man masse kommentarer og karakterer på bryllupet sitt, det syns jeg ikke veldig om. Og de bedømmer ikke bare brudeparet, men også talere og toastmastere. Stakkars de, om toastmaster og forlovere ikke har stor og skummel nok oppgave fra før av, så skal de filmes også.

Jeg merker at jeg nesten sliter litt med å følge med på dette for jeg blir litt provosert av å høre så mye negative kommentarer om et par sin store dag. Det er jo deres dag og om de har fått det sånn som de vil, så er det jo PERFEKT. Men tv er nå en gang tv... så jeg får vel bare akseptere det, evt. telle stille til 10 inni meg, og følge med videre.

Se og hørs anmeldelse av serien

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar