mandag 27. mai 2013

Ut ut ut!!


Eller tu tu tu, som Herman sier. 

Herman er vår lille baklengssnakker, tu betyr ut, og kos betyr sokk... eller sko... eller kost. 

Men ja, TU! Så fort Herman får opp øya så er det TU! Han elsker å være ute, og vil helst ut før sola står opp, det er jeg sikker på. 










Så nå som det har vært så fint vær så har vi vært ute stort sett hele dagen. Herlig! Så får hu mor gjort litt i hagen også! 

 



Eller... Jeg rekker å vanne en tulipan, før jeg snur meg og ser at Herman er borte, så særlig effektivt hagearbeid skal jeg ikke skryte på meg. Men frisk luft, det får jeg masse av! 



 

Olav koser seg også ute, men da helst i vogna og på tur! Å stå helt stille er kjedelig! Tenker det blir andre boller når han begynner krabbe, og ikke minst gå!

Vi har fjernet bagen så han får endelig sitte i sportsdelen, og det er veldig stas å få sett litt mer tror jeg. Han ble bare liggende og prøve reise seg opp, så det var på tide nå.


 Brødrene brothers på tur

Follow my blog with Bloglovin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar