mandag 3. januar 2011

Nytt år, nye muligheter!

Denne jula har for min del så og si bare føket forbi. Jeg startet jula med omgangssyke, ble tilnærmet frisk nyttårsaften før jeg natt til 2. januar startet en ny runde omgangssyke. Det er vel det nedsatte immunforsvaret jeg har pga medisiner som fører til at jeg så lett blir smitta og er syk såpass lenge. Det fine med det er at jeg nesten ikke har orket noe julemat slik at vekta har gått nedover, selv om det er jul :D Så da har jeg fått en kickstart på vektnedgangen jeg hadde planlagt på nyåret.

Jeg ser frem i mot et nytt år, masse spennende som skal skje i mitt liv i 2011. Nå først skal vi søke om lånetilsagn og begynne se oss om etter leilighet, så får vi en liten bullmastiffvalp om et par-tre uker, Ibsen, og til sommeren blir det bryllup. Med forbehold om at ikke alle datoer er holdt av i kirke og lokale. Håper de svarer meg snart så jeg kan be folk holde av datoen.

Godt nytt år :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar