fredag 7. januar 2011

Bryllupstanker og planer

Da jeg fikk vite at vi ikke kunne være i Vestby kirke måtte jeg virkelig snu meg rundt. For da hastet det plutselig med en del av planleggingen. Vi var jo utrolig heldige som klarte få Holmenkollen kapell. Det pleier folk å booke flere år i forveien. FLAKS! Vi hadde og utrolig flaks med lokale. Vi var og så på Voksenåsen hotell på onsdag, for de hadde mulighet til å ta imot bryllup akkurat 6. august, da vi skal gifte oss. Ellers er de fullbooket. Det var et veldig flott sted og vi bestemte oss raskt for at der ville vi være. Jeg sliter med å klare sove om nettene nå for det er så mye bryllupstanker som svirrer rundt i hodet mitt, jeg håper bare ikke det kommer til å være sånn de neste 8 mnd... haha... Jeg satser på det ikke bli det. Jeg skal ikke bli noen bridezilla altså!!! Jeg lover Kristian!

Vi har ihvertfall fått fastsatt det viktigste, dato og sted, for vielse og selskap. Kjolen min har jeg vel også grei styring på tror jeg, men den kan jeg jo ikke si noe om her... I tilfellet brudgommen er ute og sniker. I går bestilte jeg kakefat fra USA, for jeg har lyst til å lage bryllupskaken selv :D. Sikkert ikke smart med tanke på alt en brud har å tenke på rundt bryllupet, men har man lyst har man lov. Er det ikke sånn da?

Jeg har laget en side med info om bryllupet vårt for gjestene våre, som jeg syns ble grei og oversiktlig. Den kan finnes HER

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar