lørdag 4. september 2010

Tattovering


Jeg har i nesten halve livet mitt hatt så lyst på en tattovering, men så er jeg så pyse så jeg er redd for at det skal gjøre vondt. Men alle som har tatt sier at det ikke er så veldig vondt og at de tror jeg skal klare det. Så nå har jeg vel nesten bestemt meg for å gjøre det. Men så er det det å finne ut hvem som skal få lov til å trykke blekk på meg for evig tid og... Må finne noen som jeg er sikker på får det til akkurat sånn som jeg vil ha det. Er ikke akkurat mulighet for å bytte varen om man blir misfornøyd... Så det kommer vel til å ta enda noen år før jeg får somlet meg til å komme meg til tattoo sjappa... Men jeg vet ihvertfall hva jeg skal ha, en fin drage. Og nå har jeg funnet et bilde som jeg har lyst til å ha noe i nærheten av. Ikke helt likt men noe liknende, to fine drager som tvinner haler, i svarthvitt med skygger slik at de ser ut som de går litt ut av ryggen. Har lyst til å ha den midt mellom skulderbladene.



Andre som har tattovering og erfaringer? Kanskje forslag til hvem jeg bør få til å gjøre jobben?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar