søndag 21. november 2010

Strikkedilla

Ser det er nesten en mnd siden jeg skrev her sist :P Det har litt å gjøre med at jeg stort sett sitter og strikker for tiden... haha... Nei da, er mange grunner, men det er en av grunnene. I tillegg er jeg tilbake i 50% jobb, begynt på nye medisiner som heter Simponi, og kommet godt i gang med trening. Men.. .det var strikkingen jeg tenkte fortelle om i dag da. For Anders, ene broren min fant ut han ønsket seg genser til jul. En litt annerledes Mariusgenser med spillfigurer på. Oppskriften er ikke helt fullstendig, så har hatt en liten utfordring i å finne ut åssen dette skulle gjøres. Men jeg har trua :D

Genseren kalles Cheese Attack og er designet av Arne & Carlos. Oppskriften er her Står at det er for erfarne strikkere... vet ikke om jeg kan kalle meg det, har bare strikket en genser før, en barnegenser for 6 år siden eller noe. Men jeg prøver. Har lett rundt på nett og funnet ut hvordan jeg lager hull til armer her. Ferdig resultat kommer det bilde av etter hvert :D

Men kan jo legge inn et bilde av hvordan jeg håper den skal se ut

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar