søndag 3. oktober 2010

Iskaffe på Bentes måte

Kristian og jeg hadde tenkt oss ut og gå tur og kjøpe kaffe i dag, men siden det regnet så fælt så valgte vi å holde oss hjemme. Så da fant jeg ut, hvorfor ikke lage egen kaffe? Iskaffe hørtes jammen godt ut. Så... da laget jeg det ... Fant frem drinkmikser, sjokoladeis med sjokoladebiter, lettmelk og kokte sterk kaffe. Så tok jeg is oppi drinkmikseren, helte den varme kaffen over og litt lettmelk og ristet i vei som en proff. Helt til jeg sto med ansiktet fullt av iskaffe, og resten lå utover klærne mine, kjøkkengulv, vindu, gang, spisebord og sikkert flere steder jeg ikke har funnet enda. Men kaffen smakte godt, og kan anbefales. :D

Nå er fårikål neste, og den håper jeg holder seg i gryta frem til vi skal spise den.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar