tirsdag 18. juni 2013

Hurra for flekkfjerning!!

Jeg har fått mail om at jeg skal få buzze Vanish sine produkter! Det gleder jeg meg veldig til. Med to små så blir det en god del flekker på klær, og jeg er så spent på om Vanish klarer fjerne alt av flekker. Jeg skal sette produktene på en flekktest. Sette ulike flekker på en stoffbit for så å prøve å fjerne den med et passende Vanish produkt. Dette tror jeg blir gøy!


Du lurer kanskje på hva å "buzze" er. Det er noe jeg gjør som Buzzador. Jeg får prøve nye produkter og tjenester, og forteller og viser disse videre til vennene mine. Jeg får også ofte små prøver som jeg kan dele ut. Jeg kan virkelig anbefale Buzzador, og har du lyst til å prøve dette så kan du gå HER




Jeg har tidligere fått prøve blant annet duplo, bepanthen, babygrøt og fruktmos til baby, helt gratis!

Men nå er det Vanish sin tur!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar