søndag 13. mars 2011

Jeg er her fortsatt!

Tenkte bare jeg skulle si fra, i tilfelle noen lurte :P

Nå er det alt for lenge siden jeg har skrevet noe her. Faktisk er det 2 uker siden. Men det har vel sine naturlige årsaker. Det er ikke det at det plutselig har blitt helt tomt i hodet mitt, men 1. mars overtok vi den nye leiligheten, og siden det har vi brukt det overskuddet vi har hatt der borte. Jeg har altså rett og slett ikke orket å blogge. Vet det kan være vanskelig å forstå at det kan være slitsomt å ligge i senga og bare skrive noen ord på pcen. Men jeg syns faktisk det. Jeg kan jo ikke bare skrive, jeg må tenke bittelitt og. Det har vært to morsomme uker, men samtidig har de vært kjedelige. For formen har vært elendig. Jeg har ikke kommet meg på jobb i det hele tatt i det siste, jeg har hatt en del vondt og vært tom for energi. I tillegg har jeg våknet alt for tidlig om morgenen så nattesøvnen min har vært på 4-5 hver natt i gjennomsnitt.


MEN, slutt på klaging! I går var vi og smakte på bryllupsmaten på Voksenåsen. Det smakte FANTASTISK! Vi smakte på to forretter, to hovedretter og to desserter, for å ha litt å velge i. Vi tror vi har klart å bestemme oss for hovedrett og dessert, men det spørs om vi ikke må opp en tur til for å finne ut av forretten. Det var jo litt ødeleggende for slankekuren vår dette, men det var en planlagt sprekk, og ganske viktig oppgave, så da må det være lov. Og så var det jo så himmelsk godt, at det var verdt det. Jeg har forresten gått ned 10 kg hittil, og er meget fornøyd.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar