søndag 27. februar 2011

Vurdering sykehuskuren

DA er jeg ferdig med sykehuskuren og har begynt å spise litt normalt et par dager. Jeg gikk totalt på kuren i 11 dager, og gikk ned 7 kg. Men reelle kilo blir nok nærmere 5, for jeg gikk opp litt med en gang jeg begynte spise vanlig igjen. Det er alltid sånn det er etter en så streng kur, for man mister mye vann. Men jeg syns ikke 5 kg på 11 dager er særlig dumt heller. Forlovelsesringen har måttet bytte fra ringfinger til langfinger.

Jeg må si jeg ble rimelig lei suppe, men det hjalp godt å kunne spise grønnsaker og frukt de dagene det var lov. Syns absolutt det er verdt å tvinge i seg suppe i 10 dager for å få en så bra start.

I morgen starter ny og litt lengre diett på campkilo, en pulverkur i ketose. Den har jeg ikke prøvd før men mange har hatt utrolig bra resultat på den, så da prøver jeg det. Må jo raskt ned i vekt så jeg får bestilt kjole snart!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar