fredag 25. februar 2011

Hva er det Ibsen ikke liker??


Ja jeg har lest meg til hva han ikke tåler. Så hvitløk, epleskrotter, druer og rosiner får han ikke smake på. Men jeg er fryktelig nysgjerrig... Hva er det denne lille tassen ikke liker? Finnes det noe han ikke vil spise??

Hittil har han kastet seg over tomat, gulrot, makrell i tomat, salat, banan, eple, kiwi, potetskall, surmelk og sikkert mer jeg ikke kommer på i farten. JO, han klarte jammen meg å snike til seg en sup av kaffekoppen til Kristian her om dagen og. Han rynket litt på nesa først, så jeg trodde at DER hadde vi det! Men nei... etter en kort stund prøvde han å lure til seg mer... Men der gikk grensen. Ja for vår del altså. Ibsen har ingen grenser, som vi har sett. Men tipper kaffe ikke er særlig sunt for hunder. Spesielt ikke for sånne om er litt hyperaktive fra før av.

Tar gjerne i mot forslag til hva en liten hund tåler, men kanskje ikke liker!

2 kommentarer:

  1. Reker kanskje? Det likte ikke min hvertfall :-)

    SvarSlett
  2. ja det liker ikke jeg heller så det har vi sjelden her i huset. Men skal prøve det når vi har sjansen. Katten vi hadde da jeg var liten elsket reker ihvertfall.

    SvarSlett