onsdag 15. september 2010

Late dager i solen

Nå er det lenge siden jeg har vært innpå her... Hektisk innspurt til innlevering av bacheloroppgave fredag, og fredag kveld reiste vi mot Spania, min kjære og jeg. Begge to er i dårlig form for tiden og håper at kanskje varme og sol kan hjelpe på formen. Nå skal alt prøves så vi kanskje kan bli friske. Jeg er jo bedre allerede og tilbake i 50% jobb, men vet at varme hjelper på bekhterewsen min, så da er det fint med et par ukers ferie i Spania. Vi tok båten over til Danmark og startet fra Danmark lørdag morgen og ankom La Manga søndag kveld. Lang kjøretur, men med nok av cd-er med bilmusikk så ble det ganske så koselig i grunn. Nå skal det soles og spises masse god mat så vi blir gode og runde og brune til vi kommer hjem. Og forhåpentligvis ankommer jeg Norge som førskolelærer også.

Hurramegrundt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar