torsdag 23. mai 2013

Er det mulig for meg å løpe halvmaraton...

om fire mnd??? Eller løpe og løpe... Gjennomføre er vel et rettere ord. Jeg trenger et mål, noe å jobbe mot, og som ikke er alt for langt frem i tid, for jeg er så utålmodig... Så da har jeg liksom snust litt på Oslo maraton. Og ikke på 3km, eller 10km... men halvmaraton. Jeg er en sofagris, utrent, sliten og revmatiker... er det mulig? Jeg vet ikke, men jeg har fryktelig lyst til å prøve...

Det bør kanskje også nevnes, jeg HATER å jogge.... det gjør jo vondt! Men jeg har lyst til å bli glad i det, jeg håper jeg blir glad i det før det har gått 4 mnd, for å si det sånn. For å løpe/jogge/gå 21 km og hate det må være ganske ubehagelig.

Jeg har fire mnd på meg, jeg må klare 21 km på 3,5 timer for ikke å bli stoppet, og målet mitt er kun det å komme i mål, alt raskere enn 3,5 timer er en bonus.

Treningen har startet! Wish me luck!

Jeg har plassert min blogg i Sarpsborgnorske bloggkart!

Nå har jeg registrert meg på Bloggurat.

andre blogger om trening

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar