lørdag 29. januar 2011

Ibsen på plass

Nå har Ibsen snart vært hos oss i 2 uker, og vi har blitt så gode venner alle tre. Han er en herlig liten hund, og et stort matvrak. Vi jobber mye for å få han husrein og det har vist seg å ikke bare være enkelt gitt. Når vi har tatt han ut for å tisse har det hendt han har tisset ute for så å gå rett inn å gjøre fra seg på stuegulvet. Og han tisser inne flere ganger om dagen. Men han blir stadig flinkere til å si fra. Da vi fikk han hadde han store problemer med å gå rundt her på gulvet, for det er så glatt. Så sklir han bare rundt med stil. Og han har funnet ut at jeg er lettskremt, og at det er rasende festlig å skremme meg. For ganske så ofte så legger han seg ned og ser søtt på meg en lang stund før han plutselig hopper opp og bjeffer til så jeg hyler høyt. Like morsomt hver gang.

6 kommentarer:

  1. Åååå, så herlig :) Godt dere koser dere og har det morsomt sammen. Minner for livet!

    SvarSlett
  2. Så fin han er :) Nydelig liten hund :)

    SvarSlett
  3. ååååå, så nydelig han er♥
    Savner valpetiden jeg nå!!

    Klem Jatte♥♥

    SvarSlett
  4. Takk og takk jenter. Vi er veldig enige i at han er nydelig og herlig. Han er definitivt verdt lite søvn og mye vasking av gulv <3

    SvarSlett
  5. En herlig liten tass!
    Når det gjelder å få han husrein antar jeg dere forer med snop når han gjør det ute? Og får han ut med en gang han har gjort fra seg inne?

    Masse lykke til.
    Og den som har sagt at hund er mindre jobb enn unger lurer jeg på om har opplevd begge deler.

    SvarSlett
  6. Nei vi lar han ikke få noe snop for noe som helst vi, vil helst prøve unngå det. Men vi har klart å lære han sitt, og nå har han vært veldig flink og sagt fra hver eneste gang at han vil ut de siste par dagene.

    Haha, jeg har bare opplevd hund, og syns det er litt jobb, men mye kos og. Men har blitt et par uker med litt lite søvn da.

    SvarSlett