onsdag 5. januar 2011

Da er det avgjort!

Vi gifter oss 6. august! Jeg gleder meg sånn! Og stresser veldig for å få tak i lokale som ikke koster skjorta :P Jeg har nemlig tatt det hele med ro, for jeg kommer fra en liten kommune (Vestby) og tenkte det ikke var noe stress å finne ledig tid... Jeg trodde vi kunne gifte oss i min hjemkommune gratis, der jeg er oppvokst og foreldrene mine bor, men det kostet visst 10.000kr siden jeg nå bor i Oslo. Og oslo er jo bittelitt større, med flere som ønsker gifte seg, så da hastet det plutselig. Så i løpet av denne dagen har jeg gått fra å tro jeg hadde god tid til å finne lokale og tidspunkt i Vestby kirke til å booke Holmenkollen kapell (ja hurramegrundt, jeg fant ut vi soknet til den kirken) 6. august, og kontakte ca 30 ulike lokaler for å finne sted til bryllupsfesten vår. I morgen skal vi avgårde og se på det mest aktuelle. Nå er det alvor!

1 kommentar: