mandag 30. august 2010

Ripped Freak


I dag tok jeg min første dose Ripped Freak. De inneholder mye koffein, mer enn i koffeintabletter som ikke er lovlig i Norge, men disse er altså tillatt. Jeg mangler energi og overskudd til å få gjort ting i huset og ikke minst til å få trent, og har lest på nett at andre har hatt god effekt av disse. Så hvorfor ikke prøve? Sitter og skal lese til eksamen for tiden, og kanskje koffeinet til og med kan hjelpe litt til på konsentrasjonen.
I tillegg skal det være en slags fat burner, og det gjør den ikke akkurat mindre attraktiv i mine øyne. Jeg har nok fett å brenne av jeg :D

På pakken står det at man skal ta to om dagen, men det er en ekstra lapp på som sier at maks anbefalt dose koffein i Norge tilsvarer en slik kapsel. Så jeg starter med en ihvertfall.

Kapslene va
r store, men de var heldigvis ikke noe problem å få svelget likevel. Og så hadde de så stilig farge!

Kommer tilbake med vurdering av Ripped Freak når jeg har fått prøvd det i noen dager.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar